metoden.blogg.se

Vi är metoden. Får feta arvoden.

Metoden

Kategori: Allmänt

 

Gåtan: Gåtan ropar!
Svaret: Svaret kommer!


Alla: Vi är metoden
Får feta arvoden

Pengen: Är älskad av bengen

Dom kallar mig pengen


Svaret: Svår och glömma
Lätt att gömma

Fickpengen: Ramlar ner under sängen
Give it up for fickpengen

 

Gåtan: Knark samhälle skit
Lil whale ger ett beat

(lil whale gör valbeat)


Slänger pärlor åt svin
Bjuder på magin

 

Alla: Vi är metoden
Får feta arvoden
Startar alla moden
Kör på tills ni kan den

 

Gåtan: Frågan är ställd men står utan svar

Jag är en gåta som dröjer mig kvar

 

Svaret: När tystnaden bryts är det av mina ord

Jag bänder upp din dörr placerar svaret på ditt bord

 

Pengen: Du får mig från soc och lägger mig på knark

Du tillber mig om natten för pengens makt är stark

 

Fickpengen: Du får mig från din pappa men tappar mig gatan

Jag är liten som fan men blank som satan

Asfaltens elit

Lil whale ger ett beat

(lil whale gör ett valbeat)

 

Cashen flowar i natt

Vi betalar inte skatt

 

Alla :Vi är metoden
Får feta arvoden
Startar alla moden
Kör på tills ni kan den x 1000000

Kommentarer


Kommentera inlägget här: