metoden.blogg.se

Vi är metoden. Får feta arvoden.

Thug Peng

Kategori: Allmänt

Jag funderade lite över det jag skrev i förra inlägget. Varför det har blivit så att jag inte gör saker som känns viktiga. Jag tror att mycket beror på att allt känts så tillfälligt här. Jag har inte haft någon struktur i vardagen. Och jag har liksom inte känt att jag kan starta något här när jag ändå ska bort snart.
 
Men nu har jag ju på något vis bestämt mig för att vara här ett tag, så jag tänkte att jag skulle starta med små projekt. De kanske kan leda fram till de större idéerna jag har, eller få mig att inse att de inte fungerar. Och ju mer jag gör här desto mer känns det som att jag bor här och inte bara mellanlandar. Framförallt vill jag hitta energin igen, min hjärna har gått på sparlåga så länge.
 
Bla bla, okej. Projekt Januari: Rita något varje dag. För att jag vill lära mig rita så jag kan göra den där förbaskade serien. Och för att det är roligt.
 
Stay true!
 
Pengen
 
 

Kommentarer

  • Gåtan säger:

    Hej Pengen! Vill börja med att säga att jag är ett stort fan till dig. Och jag känner igen den där känslan. På nåt sätt känns det så tryggt att inte engagera sig i någonting (kreativt) också för då kan man liksom inte misslyckas med det. Men det är värt det för man känner sig inte lika beroende av resten av världen när man gör något eget. Lite så känner jag för den här bloggen. Det känns lite som ni är mina hemliga kompisar. Vill läsa en serie av dig iallafall. Är 100% säker på att den kommer vara skitbra.

    2013-01-15 | 23:46:21

Kommentera inlägget här: